vrijdag 20 april 2018

Nieuwe avonturen van pelgrim André


2 mei a.s. is het precies een jaar geleden dat ik totaal onverwacht een openhartoperatie kreeg.
Ik wil dit gedenken met een korte pelgrimage van León naar Oviedo. Vervolgens met de bus naar Lavacolla. Dan hoop ik op 2 mei het laatste stukje naar Santiago te lopen om daar de apostel te bedanken voor een voorspoedige genezing.

De bedoeling is elke dag een nieuw avontuur op dit blog te zetten.

Ik zou het leuk vinden als je me (weer) wilt volgen.
Zaterdagavond 21 april mijn eerste avontuur online.

André Brouwer
20 april 2018

5 opmerkingen:

  1. Buen Camino!, André
    Wat een mooie manier om die bijzondere verjaardag te vieren.
    Hartelijke groeten, Huberta en Arno

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buen Camino, Andrè,
    Geniet van alles wat je te tegenkomt.
    Hartelijke groeten
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je weer veel bijzondere ontmoetingen met mens, natuur en jezelf. Hartelijke groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola André,

    Dank voor je uitnodiging om je te volgen op je Camino del Salvador.
    Dat zal ik ook graag doen. Ik wens je een gezegende tocht toe.

    met pelgrimsgroet, Jaap MDD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met streepjescode op de borst en pillen op zak bezig de geschiedenis te corrigeren en toch ook wel een compliment uitdelen aan de witte-jassen-cardio-monteurs. Veel plezier.
    Huib

    BeantwoordenVerwijderen